Om er zeker van te zijn dat Musandu voor haar zou kiezen, benadrukte de van origine Amerikaanse Harris tijdens het onderhandelen in de recente Dragon’s Den tv-uitzending dat ze goede relaties heeft met grote fondsen in Noord-Amerika. “Via hen kan ik je aan tientallen miljoen helpen”, verzekerde ze. Koren op de molen van Lalaland, aangezien Musandu cs. daar grote plannen hebben (lees ons interview hier).
Met de digitale fotomodellen van Lalaland kunnen e-commerce bedrijven kosten besparen, klanten beter bedienen én duurzamer werken dankzij minder verspilling. “Met onze techniek kunnen fashion brands de meest realistische modellen ontwikkelen”, verklaart Musandu. “Iedere maat, vorm en huidskleur kan daarbij worden gebruikt.” Lalaland werd in 2021 door de Kamer van Koophandel gekozen als een van de meest innovatieve bedrijven en kreeg eerder al een investering van bijna € 300.000 van het Google for Startups Black Founders Fund.
Jaarlijks draait de wereld van fashion e-commerce een omzet van € 380 miljard. Ongeveer 7,5% daarvan betreft fotografie, productie en modellen voor productpagina’s. Met Lalaland kunnen bedrijven veel geld besparen en op basis van analytics en cookies voor elke sitebezoeker specifieke modellen presenteren, waarin de online shopper zichzelf kan herkennen. Daardoor loopt de conversie op, neemt de verkoop toe, dalen de retourpercentages en vermindert de verspilling.